Rust en Afscheid

29 september 2020 - Corinaldo, Italië

Rust is het advies. Oke dan doen we dat maar. Na een redelijke nacht te hebben geslapen  en een lekker ontbijt nestel ik mij weer op bed met een wat kussens onder mijn knieën.

De afgelopen dagen is het weer enorm omgeslagen, was het eerst nog bewolkt met af en toe zonnetje het is nu grauw en regent het pijpenstelen. Dus ik mis in ieder geval buiten niets. Wat ga ik in hemelsnaam doen vandaag in mijn eentje in een hotelkamer vraag ik mezelf af. Laat ik nou net een nieuw boek op mijn e-reader hebben gezet dus ik kan gaan lezen. Maar ik kan ook al mijn foto 's gaan uitzoeken en op mijn laptop gaan zetten. Of muziek luisteren op mijn jbl box. Tino Martin heeft een nieuw album uitgebracht vertelde Amber vanmorgen . O ja en ik kan ook nog gaan mediteren., misschien kom ik dan nog meer tot rust en ga ik heeeeel Zen worden. Ondertussen komen er berichtjes binnen op mijn telefoon. Kortom ik denk dat ik mij wel ga vermaken deze zondag.

Na een dag rust moet ik maandag echter weer verder. Ik ga door naar Il Settimo Borgo in Corinaldo waar ik een appartement heb geboekt. . Een klein ritje maar van een minuut of 20.  Eerst nog even stoppen bij de plaatselijke supermarkt voor een paar dagen eten. Op dat moment, in die supermarkt, belt mijn huisarts op. Nou zal ik jullie de in en outs van het gesprek besparen en alleen de eindconclusie vertellen. Niet verder reizen met de auto en naar huis komen voor behandeling is zijn dringend advies. Wat ik diep in mijn hart eigenlijk al wist werd nu ook nog eens bevestigd.  Ik moet stoppen met mijn droomreis door Italië.

Eerst maar even bellen met thuis, met Amber. Wat vindt zij ervan? Precies... Naar huis mam.

Toen ben ik gaan bellen met de ANWB Alarmcentrale en alles werd in gang gezet. Zo juist heb ik de bevestiging gekregen dat ik morgen. woensdag.dus, om half zes vlieg vanaf Bologna. Mijn auto wordt ook opgehaald en naar Nederland vervoerd.

Ik baal enorm maar ik moet echt aan mijn gezondheid denken, mijn rug moet nog langer mee en terug naar Italië kan altijd.

Dit was het dan voor nu. Ik had nog heel wat blogs willen schrijven, ik had er heel veel lol in maar wie weet wat voor moois er nog allemaal staat te gebeuren waar ik over kan bloggen. Ik hoop het.

Bedankt voor jullie lieve, leuke hartverwarmende, grappige reacties. Ik heb dit zeer gewaardeerd.

Voor nu zeg ik ciao

Arrivederci

1. Marlies:
    ❤🍀❤
  2. Monique:
    Jeetje meis, heel veel sterkte. Wijs besluit om naar NLD te komen. 🙏🏻💋
  3. Claudia jansen:
    30 september 2020
    Lieve marjo heel jammer van je plannen maar in dit geval gaat je gezondheid voor alles sterkte lieverd 🥰🥰🥰🤗🤗
  4. Elisabeth Hilverda:
    30 september 2020
    Goh wat vervelend maar je gezondheid is het belangrijkst op dit moment
    Hopelijk gaat het snel beter met je en kun je snel terug naar Italia 😘😘
  5. Angela:
    30 september 2020
    He balen. Daar gaat je droomreis. Maar ik denk dat het verstandig is om naar huis te komen, beter te worden en dan gezond weer terug te gaan.
    Lieve Marjo goede reis en beterschap 💋💋
  6. Paula:
    30 september 2020
    Nou buuffie je dromen komen gewoon een andere keer uit eerst naar aan je gezondheid werken, ik zie je heel snel weer 😘😘
  7. Yvonne:
    30 september 2020
    Ahhh jammer zeg. Maar gezondheid gaat voor alles wijs besluit Marjo sterkte met herstellen, 🙏🍀
  8. Evelyn:
    30 september 2020
    Oh wat jammer. Maar je gezondheid gaat voor en zoals je zelf schrijft je kunt als je weer beter bent terug naar Italie. Heel veel sterkte en beterschap.
  9. Fieke:
    30 september 2020
    Jeetje, wat een tegenvaller.... Dat we elkaar zondagavond nog spraken zag het er niet naar uit dat je op moest geven😢 Een wijs besluit!!
  10. Joyce:
    30 september 2020
    Wat jammer, Marjo!! Maar ook een moedig en wijs besluit, gezondheid is alles! En als je rug goed hersteld is, kun je altijd weer terug. Dat hoop ik van harte voor je want ik weet hoe graag je dit wilt. Bedenk dat dingen niet voor niets gebeuren en wie weet wat dit jou gaat brengen. Maar nu eerst, een veilige reis terug en een goed herstel gewenst van je rug. Houd je taai! Ciao, Joyce
  11. Sevda:
    30 september 2020
    Nou wat jammer buuf! Zoals je zelf zegt je kan altijd nog terug. Gezondheid staat boven alles lieve buuf. Goed bij komen in NL en daarna weer weg :) tot snel! Fijne reis terug.

Ciao Sevda
  12. Sandra:
    30 september 2020
    Tuurlijk is het jammer,maar eerst die pijnen er uit ,ik weet wat je voelt ,en dan ga je maar later terug en komen fieke en ik later hihihih
  13. Hank Lange:
    1 oktober 2020
    Hello Marjo wij hebben genoten van je reis verhalen en in de toekomst probeer ik ook meer van Italië te zien één been was in Italië en het andere in Oostenrijk.
    Sterkte met je gezondheid,groetjes van Henk
  14. Priscilla:
    1 oktober 2020
    Wat een treurig bericht Marjo. Ik hoop dat ze je goed kunnen behandelen en dat je snel herstelt en op een later moment de reis weer kan voortzetten.
    Heel veel sterkte 💐💐💐
  15. Wendy:
    2 oktober 2020
    Hey meis niet leuk dat je reis word onderbroken😔. Maar wel nodig om volledig te herstellen. Zodat je straks gezond je reis verder kan voortzetten😇en je droom kan waarmaken.
    Nou ik blijf trots op je en ik weet dat er een vervolg komt😚Beterschap en heel veel sterkte💐
  16. Patrick Werkhoven:
    6 oktober 2020
    Hey marjo, wat klote voor je dat je je droomreis hebt moeten stopzetten. Hopelijk kun je je trip later weer hervatten. Sterkte met je herstel.
  17. Jan:
    13 oktober 2020
    Ha Marjo.Beetje late reactie. Ben net terug uit Portugal-
    .Balen voor je.Hoop dat alles goed komt en je reis later dan nog een keer doen.