Italië 2.0

17 april 2022 - Zaandam, Nederland

Bij mijn vorige reis naar Italië moest ik helaas, vanwege mijn rug, al na 6 weken terug. Mijn droom om voor een langere tijd in Italië te zijn kon ik echter niet loslaten vandaar dat ik vorig jaar opnieuw ben begonnen met het maken van nieuwe plannen.

Verlof aanvragen, herstellen van mijn 2e rug operatie, wat ga ik doen in Italië? Waar ga ik precies heen. Etc. Met al deze voorbereiding ben ik druk bezig geweest. Tot slapeloze nachten aan toe.

En nu vandaag is het zover. Ik ga voor een half jaar weg,  naar Italië. Mijn droom volgen. Naar huis zoals een lieve goeie vriend zei. Wat een vooruitzicht.

Het is nu nog vroeg in de ochtend. En ik zit hier met emotionele gevoelens. Mijn lieve katten achter laten. (Zullen ze nog leven als ik terug kom want ze zijn al op leeftijd.) Mijn moeder die het zo moeilijk heeft dat ze haar dochter een half jaar niet ziet. Mijn kinderen die het nu even zonder mij moeten doen. Mijn lieve vrienden. Alles gaat door je hoofd.

Maar ik ga het gewoon doen, ik ga straks rustig relax rijden. Via Oostenrijk daar een dag overblijven om vervolgens naar de Dolomieten te gaan. Na 3 dagen richting Venetië. Dan 2 dagen later naar Marina en Pasquale, oud collega's die een eigen accommodatie zijn gestart. Dan vervolgens richting Sirolo. Dit zijn voor nu de eerste plannen voor de aankomende 2 weken.

Ik ga weer een blog bijhouden van mijn reis met de hoogte punten en ongetwijfeld  mindere momenten.

Ik heb er zoooo een zin.

Tot gauw

Ciao

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marcel:
    Goedemorgen Mar,

Wat goed dat alles weer kan. Terug naar je geliefde Italië. Heel veel plezier, succes en geluk 😘😘😘
  2. Paula:
    17 april 2022
    Lieve Marjo, heel veel plezier en blijf je droom volgen. Rij voorzichtig en geniet van alles❤️
  3. Monique de Vries:
    17 april 2022
    O wat gaaf.. doe je goed. Heel veel plezier en vooral genieten. 😎😎😘😘😘
  4. Monique:
    17 april 2022
    Gaaf Marjo, geniet! En wil alle verhalen horen als je terug bent😘❤
  5. Sarisa:
    Veel plezier Marjo😍 daarna drinken we eindelijk een Italiaans wijntje🍷
  6. Wendy:
    Lieve Marjo
    Jaja vandaag gaat jou mooie reis van start🥰geniet van elk moment
    Dikke kussss en knufff
  7. Carlo Schellings:
    17 april 2022
    Veel plezier en rij voorzichtig.
  8. Bastienne Tromp:
    Goeie reis Mar, en heel veel plezier in la bella Italia! 😘
  9. Marlies:
    17 april 2022
    Geweldig Mar!! Wij lezen graag mee!
    Fijne reis ga op en top genieten!
  10. Sabine van bree:
    Denk aan de tekst op de kaart😉. Geniet! Tot over een paar maanden. 🥰❤💋
  11. Emmie:
    17 april 2022
    Hoi Marjo. Ik wens je een hele mooie veilige reis naar jouw geliefde Italie. Ga zeker jouw mooie verhalen weer volgen. Doe de hartelijke groeten van mij aan Marina en Pasquale als je daar bent. En als je terug bent gaan we weer afspreken met de andere meiden erbij en willen we onder het genot van een wijntje al jouw ervaringen horen. Enjoy your trip. Xx
  12. John Thille:
    Succes met deze onderneming,
  13. Colet:
    17 april 2022
    You go girl, ik ga je volgen…. Geniet, leef en ontdek❤️
  14. Nanda Mulder:
    17 april 2022
    Lieverd, ga genieten van je reis😘
  15. Simone Lam:
    17 april 2022
    Topper geniet van je reis
    heel veel plezier😘
  16. Mieke:
    17 april 2022
    Heel veel plezier en ook geluk! 😘
  17. Laura:
    17 april 2022
    Lekker genieten mop, goede reis, denk aan jou.❤
  18. Sandra De Graaf:
    17 april 2022
    Succes Marjo ,geniet van je reis !
  19. Yvonne Bennemeer:
    17 april 2022
    Super gaaf, geniet ervan Marjo.Leuk om je verhalen te lezen👍
  20. Gré de Graaf:
    18 april 2022
    Ga genieten en ik ga je volgen, see you😘
  21. Molenaar Marina:
    18 april 2022
    Je moet doen wat je hartje je ingeeft volg je droom en maak het waar....anders krijg je spijt en nu kan het dus lekker doen
  22. Jeannet:
    19 april 2022
    Heel veel plezier!! Geniet van alle avonturen en ook ik ga je volgen 💋
  23. Mariska:
    29 april 2022
    Geniet van je avontuur! Ik lees graag mee😘