Druk met de voorbereidingen

10 augustus 2020 - Zaandam, Nederland

Vandaag heb ik mijn blog aangemaakt voor de reis die ik ga maken door Italie. Er zijn veel mensen die mij willen volgen op mijn avontuur naar Italie. Het leuke van deze blog is dat jullie ook kunnen reageren op mijn verhalen. Dus laat af en toe wat van je horen.

Nog 7 dagen werken en dan ben ik voor een lange periode vrij. Sowieso tot 4 december. Wat een heerlijk idee, even geen werken , niet moeten, alleen maar genieten van wat er op je pad komt . 14 weken in het prachtige, mooie Italie. Ik heb er mega veel zin in.

In de aankomende 2 weken heb ik nog wel het een en ander te doen. Ook  staan er een aantal afspraken gepland om nog even een hapje en/of drankje te doen en afscheid te nemen.

Ook  moet ik  nog wat aankopen doen en een reisverzekering afsluiten voor een periode van 90 dagen. Opeens komt er dan nog best veel op mij af. Heb nu toch wel wat last van lichte stres. Maar tranquillo. Het komt allemaal goed.

Mijn auto nagekeken, Hij heeft ie een grote beurt gehad, nagkeken en gekeurd.  Ik ga in ieder geval met een veilige auto op pad. Lekker idee is dit moet ik zeggen.

Voor nu is dit even mijn eerste blog. Ik ga nu eerst verder met mijn voorbereiding.

ciao Marjo

1. Nella:
    10 augustus 2020
    Hoi marjo wat een leuk avontuur en ga je helemaal alleen ga je daar heen met een doel of helemaal op de bonnefooi.
    Veel succes nog met de laatste voorbereidingen en veel reis plezier ik ga je zeker volgen.🌞🌞🌞🌞
  2. Fieke:
    10 augustus 2020
    Wat een geweldig idee om ons zo op de hoogte te houden!!
  3. Esther Van der Linde:
    10 augustus 2020
    Heel veel plezier geniet van jou droom 💋
  4. Erica:
    10 augustus 2020
    Hey lieverd, nu komt je droom echt dichtbij. Na een rottige periode hoop ik dat je echt zult gaan genieten van jou droom. We gaan je zeker volgen. We wensen jou een mooi avontuur, een veilige reis, een droom die uitkomt, en een knappe lieve en betrouwbare Italiaan!❤
    Een dikke knuff van Henk en Eer 👄👄
  5. Caroline Kroone:
    Hey lieverd, wat een geweldig vooruitzicht! 14 weken Italië 💃🥂☀️
    Nou, ik ben stik jaloers!! 😃
    Suuk6 met de laatste loodjes en daarna op avontuur. Super stoer van je!
    Ik hoop dat je in dit heerlijke land kunt blijven want daar hoor je thuis!
    Ciao bella!! 🧡
  6. Betty:
    Wat een zaligheid
  7. Evelyn:
    10 augustus 2020
    Heerlijk Marjo. Maak je droom waar en geniet!
  8. Monique Bruins:
    10 augustus 2020
    Enig Marjo geniet als vast een beetje van de voorpret. Ben reuze benieuwd naar jouw mooie avontuur
  9. Emmie:
    10 augustus 2020
    Hi Marjo. Super leuk dat ik je kan volgen middels je blog. Misschien zie ik je nog voor je vertrek, zoniet wens ik jou een geweldige tijd in Italië. En een veilige reis.
    Lieve groetjes Emmie
  10. Molenaar Marina:
    10 augustus 2020
    Hi Stoere vrouw, bijna opweg naar een mooi avontuur in het prachtige Italië. Heel veel geluk dikke kus Marina....ik ga je volgen😘
  11. Esther:
    10 augustus 2020
    Hee Marjo! Eindelijk daar ga je dan...je droom volgen! Ik wens jou heeeeel veel plezier en geluk toe met mooie belevingen en ik ga je volgen hoor! Leuk idee
  12. Esther Roos:
    Wat gaaf Mar ! Heel stoer. Leuk om zo een beetje mee te kunnen genieten 😀
  13. Manon:
    10 augustus 2020
    Geweldig voor je geniet ervan en ik ben reuze benieuwd naar je verhalen
  14. Monique:
    Zo gaaf Marjo, ik ga je zeker volgen in je verhalen! Geniet er 1000% van. XXX
  15. Annelies:
    10 augustus 2020
    Leuk staat bij mijn favorieten. Ben benieuwd naar jouw avontuur! Spreek je donderdag 😘
  16. Ellen Leering:
    10 augustus 2020
    Lieve Marjo. Wij gaan je zeker volgen. Zoooo leuk dat je ons op de hoogte blijft houden. Ik hoop dat je droom werkelijkheid wordt en dat je een leven in je mooie Italië op kan gaan bouwen. Heel veel geluk en vooral heel veel plezier!
    💋💋💋
  17. Marcel Kars:
    10 augustus 2020
    Nou globetrotter, ik wens je veel plezier zowel tijdens de voorbereidingen, als in Italië 🇮🇹 . Wij passen wel op je dochter 😎
  18. Sabine van bree:
    Living the dream. Groot gelijk. Have lots of fun. Bien
  19. Colet:
    10 augustus 2020
    Topper, het gaat geweldig worden, weet het zeker, ga je heerlijk volgen😘
  20. Inge:
    10 augustus 2020
    Ik ga je volgen Mar en wens jou een hele mooie reis!!! 😘
  21. Dyon Esink:
    10 augustus 2020
    Geweldig he! Nog even en je bent stress vrij😉 ga alles volgen via hier😘
  22. Yvonne:
    Geweldig zo lang naar Italië te gek, ben jalours 😂
  23. Jolanda:
    10 augustus 2020
    Lieve Mar, erg leuk dat we je op deze manier kunnen volgen op het grote avontuur wat jij gaat beleven. Wijzelf zijn momenteel ook al 3 weken aan het rondtrekken in Italië en ja het is hier erg mooi en de mensen zijn hier erg allemaal erg lief dus ik begrijp wat jou aantrekt in dit land. Zet hem op lieverd 🥰
  24. Juroen Koene:
    10 augustus 2020
    Heel stoer van je! Leuk om je te volgen. Heel veel plezier op je reis!
  25. Monique de Vries:
    10 augustus 2020
    Wat super super supervet zeg. Ik ga je volgen. Heel leuk. Genieten en nog eens genieten. Heel veel plezier jootje 😘😘😘
  26. Wendy:
    10 augustus 2020
    Je weet het hé😁ik vind het helemaal super gaaf dat je dit gaat doen😊Topper ben je😋
  27. Erno Hertogh:
    11 augustus 2020
    Hey marjo, wat gaaf om lekker lang te gaan reizen. Heel veel succes en vooral plezier in Italië 🇮🇹.
  28. Mieke:
    11 augustus 2020
    Woh Marjo, wat een stoere stap! Volg je❤️. Heel veel plezier en geniet van dit avontuur. Liefs Mieke
  29. Michel vesseur:
    12 augustus 2020
    Ga ervoor. Ik hoop voor je dat je vindt waar naar je op zoek bent.
  30. Sandra Beekman:
    16 augustus 2020
    Hi lieffie, geniet van al het moois wat op je pad komt. Dat al je dromen uit uit mogen komen. Dikke knuffel 💋
  31. Jan:
    19 augustus 2020
    De koffie en cake was lekker vandaag.
  32. Astrid schenk:
    19 augustus 2020
    Veel plezier,ook met je moeder
  33. Mama en tante Ria.:
    19 augustus 2020
    Fijn Marjo we gaan eerst lekker samen op reis
  34. Yvonne:
    23 augustus 2020
    Heel veel plezier daar, en genieten💋
  35. Sham mangroe:
    24 augustus 2020
    Goedenmorgen Marjo,

Het is nu al stil bij IBM koffie hoek is helemaal leeg en verlaten.
    Mis de ochtend koffie met je.

Kijk naar de foto´s en je blog uit.

Fijne droom reis en vooral heel veel plezier en neem je rust ontspan.

Groetjes

Sham Mangroe
  36. Susan:
    27 augustus 2020
    Hi Marjo,
    Jij bent echt een topvrouwen en onwijs avontuurlijk. Veel plezier met je droomreis ik hoop dat je er veel voldoening uit zupt putten maar met jou instelling moet het zeker allemaal goed gaan komen. En wij reizen gewoon gezellig met je mee via deze blog. Heel veel plezier en tot snel. Groetjes susan
  37. Joyce:
    28 augustus 2020
    Jaaa, gevonden!! Superleuk je zojuist ontmoet te hebben in la Bella Italia! De klik was er gelijk en we gaan zeker contact houden. Volg je hart, Marjo, en de weg door Italie naar jouw droom zal zich voor je ontvouwen! Wij volgen je en ontmoeten elkaar weer op een andere plek in ons geliefde Italië!! Liefs 😘
  38. Manon:
    30 augustus 2020
    hi Marjo, hoe gaat het? Waar ben je inmiddels beland? wij zijn nu onderweg naar Italie...misschien kruizen onze wegen elkasr nog.. gr. Manon